W sytuacji, gdy zakupiony towar okaże się wadliwy klient ma prawo do reklamacji w oparciu o rękojmię. Reklamację wraz ze zdjęciami należy złożyć na adres biuro@gadzisklep.pl.

Reklamowany należy odesłać na adres: Gadzi Sklep Klaudia Bejda, ul. Traugutta 18/20 m.31, 05-825 Grodzisk Mazowiecki.

Reklamację można złożyć na formularzu, którego wzór znajduje się w poniższym linku.

Wzór odstąpienia od umowy (klikany link do pobrania)

W związku z wadą klient ma prawo żądać:

  • Wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

Ważne:

  • W przypadku wady istotnej Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  • Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w Kodeksie Cywilnym.
  • Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

Szczegółowe informacje na temat reklamacji znajdują się w zakładce Regulamin.