W sytuacji, gdy zakupiony towar okaże się wadliwy klient ma prawo do reklamacji w oparciu o rękojmię. Reklamację wraz ze zdjęciami należy złożyć na adres biuro@gadzisklep.pl.
Reklamowany produkt należy odesłać na adres: Gadzi Sklep Klaudia Wijas, ul. Traugutta 18/20 m.31, 05-825 Grodzisk Mazowiecki.
Wzór odstąpienia od umowy (klikany link do pobrania)
W związku z wadą klient ma prawo żądać:
- Wymiany rzeczy lub usunięcia wady.
Ważne:
- W przypadku wady istotnej Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w Kodeksie Cywilnym.
- Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
Szczegółowe informacje na temat reklamacji znajdują się w zakładce Regulamin.