W sytuacji, gdy zakupiony towar okaże się wadliwy klient ma prawo do reklamacji w oparciu o rękojmię. Reklamację wraz ze zdjęciami należy złożyć na adres biuro@gadzisklep.pl.

Reklamowany produkt należy odesłać na adres: Gadzi Sklep Klaudia Wijas, ul. Traugutta 18/20 m.31, 05-825 Grodzisk Mazowiecki.

Wzór odstąpienia od umowy (klikany link do pobrania)

W związku z wadą klient ma prawo żądać:

  • Wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

Ważne:

  • W przypadku wady istotnej Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  • Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w Kodeksie Cywilnym.
  • Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

Szczegółowe informacje na temat reklamacji znajdują się w zakładce Regulamin.

Cookies

Korzystamy z własnych plików cookie, aby oferować wyższą jakość działania naszej strony. Używamy również pliki cookie stron trzecich w celu ulepszenia funkcjonalności, a nastepnie wyświetlania reklam związanych z preferencjami na podstawie analizy Twoich zachowań. Jeśli nie uzyskamy zgody, niektóre funkcje mogą być niedostępne, a treści niedopasowane do Twoich potrzeb.

Zarządzanie plikami cookies

O Cookies

Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym przez strony internetowe, które odwiedzasz. Służą do różnych celów, takich jak zapamiętywanie informacji o logowaniu użytkownika, śledzenie zachowania użytkownika w celach reklamowych i personalizacji doświadczenia przeglądania użytkownika. Istnieją dwa rodzaje plików cookie: sesyjne i trwałe. Te pierwsze są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki, podczas gdy te drugie pozostają na urządzeniu przez określony czas lub do momentu ich ręcznego usunięcia.

Ładowanie...